Jsem byznysová a účetní konzultantka
Poradím vám, jak zjednodušit byznys, aby byl delegovatelný, mohl utěšeně růst a dotýkat se hvězd.
Pomohu vám prodávat za hranice města, Česka, i EU.
Moje specialita jsou elektronické služby a služby.
Nejčastější témata konzultací
- Jak nastavit agendu v začátku podnikáníOd výběru činností po ŽL, ZDR, SOC, až po nastavení jednoduché daňové evidence.
- Jak přejít z OSVČ vedlejší na OSVČ hlavníNastavení termínů a povinných plateb
- Výhody a nevýhody identifikované osobyPovinnosti a termíny
- Jak nastavit prodej i do jiných zemíFakturujte správně podnikatelům a nepodnikatelům.
- Kdy se stát plátcem DPHKdy se tak stanete ze zákona, kdy dobrovolně a proč. Jaké povinnosti vám přibydou? Je to výhodné?
- Kdy založit s.r.o.Kolik to bude stát na začátku a kolik měsíčně. Na co se připravit předem.
Cena konzultací
Jednorázová konzultace (1*60 minut) | 2000 Kč |
---|---|
Balíček 3 konzultací (3*60 minut) | 5100 Kč |
Balíček 5 konzultací (5*60 minut) | 8000 Kč |
Uvedené ceny jsou konečné. Nejsem plátce DPH.
První konzultace trvá jednu hodinu.
- Po jejím skončení si můžete zakoupit balíček 3 nebo více hodin, které můžete vyčerpat do 3 měsíců.
- Balíček 5 konzultací do 5 měsíců od zakoupení.
- Do ceny za konzultací jsem zahrnula i mou přípravu.
Na konzultaci s Martou jsem se už předem těšila - kromě její živé energie, kterou jsem měla možnost zažít i osobně, mě přitáhly její elegantní, informacemi nabité příspěvky na sítích. Konzultace samotná mi kromě spousty užitečných informací přinesla i velký aha moment a připomenutí, jakou cestou rozvíjet své podnikání, aby člověk nesetrval na pozici samozaměstnance a naopak rozvíjel to, co umí nejlépe. Děkuji za povzbuzení a barvitou představu, že na další stupeň (s.r.o.) lze dosáhnout celkem v pohodě. Rozhovor s Martou je mnohem víc než účetní či daňová konzultace. Jejím prostřednictvím nahlédnete do (blízké) budoucnosti s jasnou představou, jak se tam dostat. Díky za tohle nakopnutí a těším se na další diskuzi o vyšším levelu.
S paní Veselou jsem měla konzultaci na úřední záležitosti úplného začátku podnikání. Až na konzultaci jsem zjistila, že bych bez ní byla naprosto ztracena :) Paní Veselá má přehled nejen v nastaveních nutných pro správné řešení online podnikání, ale i o vhodných aplikacích, které pro správu můžete použít. Dostaly jsme se i k oficialitám webu, e-mailingu, faktur a mezinárodního účetnictví. Věřím, že kdybych byla o krok dále, dozvím se od paní Veselé ještě o tunu informací víc.