Služby

Nebuďte na podnikání sami

Pokud se někde zaseknete, ušetříte spoustu času, když si objednáte moje služby.

Zejména v DPH a nastavování fakturace se dovedu orientovat hodně rychle a hned vám říci, kde máte co upravit.

Často slyším něco podobného

"Já se s tím tady nastavuji už třetí večer, zkusila jsem úplně všechno a nešlo to. A až díky tobě jsem našla, kde dělám chybu". 

Toto je z diskuze na FB o nastavování DOI ve Smartemailingu.

Tři večery oproti půlhodině? To bylo to dlouhé vypisování na FB. Šlo to i rychleji.        

Nejčastější témata konzultací

  • Jak začít podnikat, od výběru činností po ŽL, ZDR, SOC, až po nastavení agendy.
  • Jak z OSVČ vedlejší přejít na OSVČ hlavní, nastavení povinných plateb a celého systému v podnikání. 
  • Výhody a nevýhody identifikované osoby, co dělat a  čemu se vyhnout, pokud se IO stát nechcete.   
  • Jak nastavit prodej i do jiných zemí, a jak velké papírování to obnáší. 
  • Kdy se stát plátcem DPH, jaké povinnosti vám přibudou? Je to výhodné? 
  • Kdy založit s.r.o. Kolik to bude stát na začátku a kolik měsíčně, ...

To jsou situace, které někdy vyřeší

  • článek na mém webu,
  • někdy podrobný návod, (návody na DPH a IO, umím opravdu dobře)
  • a někdy si potřebujete o situaci popovídat a ujasnit si do čeho jdete.  

Toto jsou témata, kdy se rozhodně hodí objednat si konzultaci.

Kdy se stát plátcem DPH, nebo strategická záležitost, kdy založit s.r.o.   

Základní konzultace
750.00 Kč
30 minut příprava e-mailem 15 minut telefon nebo video
Začátek podnikání
1000.00 Kč
45 minut příprava e-mailem +45 minut videohovor
Finanční plán pro FO
1800.00 Kč
3 hodiny celkem, z toho 60 min videohovor

Jak se objednat na konzultaci

Termín

Vyplníte formulář níže.

Nejprve vám napíšu a nabídnu termíny, ideálně když dáte nějaké denní rozmezí, kdy by vám to vyhovovalo.

Termín a otázky si případně ujasníme v krátkém telefonátu. Volám já vám.  

Kolik to bude stát? 

Objednávka konzultace s Martou

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Moje zásady ochrany osobních údajů

Jak účtuji konzultace

Konzultace budou účtované až po skončení podle času, který si odsouhlasíme.

Do času započítávám nejen čistý čas případného telefonátu, ale i čas strávený vyhledáváním informací, psaním e-mailů s vámi i kontrole oficialit na vašem webu. Měřím po čtvrthodinách.     

Pokud chcete mít fakturu na "firmu" zadejte svoje IČO. 

Svůj dotaz pište hodně zeširoka a uveďte co nejvíc podrobností. Ušetříte tak své finance i čas. 

E-mail

marta@martavesela.cz

Zvýhodněné balíčky

Pokud se chcete v papírování a nastavení systémů opravdu posunout a tím se připravit na vydělávání větších peněz, vyplatí se využít konzultačních balíčků. Mentoring a čísla v jednom.

Balíčky se platí předem, provedené služby zapisuji do tabulky, abyste věděli, jak na tom momentálně jste a kolik do vyčerpání vašeho předplatného zbývá.

Doba využití je jeden kalendářní rok. Ideálně do konce roku.  

Balíček 3 hodiny pro vaši představu je třeba rozsáhlá konzultace Kdy založit s.r.o. 

Je v tom příprava, kdy mi pošlete podklady a svoje otázky,  já vám napíšu, co potřebuji dalšího.

Pak si smluvíme termín konzultace přes Stream Yard, hodinu i víc společně pracujeme. Z toho vyplynou úkoly pro vás i pro mě a ty pak doladíme e-mailem.        

Malý balíček
2400.00 Kč
3 hodiny
Velký balíček
4900.00 Kč
Konzultace 7 hodin

Kontrola nastavení prodejních formulářů 

Tuto službu mají klienti nejraději. 

KONTROLA prodejního formuláře je rychlá a vyřeší dost zádrhelů již v počátku.

Chybičku v nastavení fakturace můžeme odhalit hned a nemusí se duplikovat. Nastavíte špatně DPH do EU, povede se vám reklamní kampaň a máte hnedle duplikaci třeba stokrát.

Jak to probíhá. 

Objednáte si službu. E-mailem vám napíšu, co mi máte dodat za podklady ke kontrole. Provedu kontrolu stránek a formulářů a napíšu vám, co si máte případně opravit. Navedu vás do FAPI nebo SS a řeknu přímo, kde se chyba opravuje. 

Na závěr si zavoláme v termínu který vám bude vyhovovat, a já vám web zkontroluji tzv. v přímém přenosu a ujistím se, že vše finguje, jak má. Ujasníme si i další postup z hlediska DPH a souhrnného hlášení. 

 

Pak je tu služba s příplatkem za rychlost. KONTROLA plus. Do 3 hodin od potvrzení objednávky. Užijete ji, pokud se blíží vaše prodejní kampaň a vy už nemáte sílu odladit prodejní proces.

Mohu vám celý prodej osobně nastavit. Provést nastavení  a kontrolu ve FAPI, Simpleshopu, a Smartemalingu i na webu. Provést kontrolu.